Bildbevis!

Bara för att bevisa att Jessica har fel i sina påståenden om att våra pojkvänner är mer lika nu än vad dom har varit tidigare så får ni härmed bildbevis på motsatsen. Desamma gäller hennes påstående om längden.
Det är bara att erkänna Jessica. Du har FEL.


Jessicas karl                                      Jennies karl
                          

Hur lika är dom på en skala 1 - 10? kanske minus 3. Jag är inte riktigt säker.....

längden:

     

Nu har ni bevisen! Låt aldrig Jessica lura er igen! ;)


//Jennie

NOTIS:
Äsch, jag menade ju att det är långa båda två, ovala ansikten och Jennies karl har faktiskt haft kortare hår! Vi har haft mer olika killar tidigare - de här är dom som liknar varandra m e s t som vi har haft under samma perioder. Tycker jag! Sådetså. Inte sagt att dom är som tvillingar. Och jag böjer mig på bilderna eller så lutar golvet vi står på när de kommer till bildbevisen på längden. Yepp. Där har du min förklaring.

/Jessica.

NOTIS IGEN!:
Emanuel har inte ovalt ansikte. bara så du vet :P Det är mer fyrkantigt eller hjärtformat. Så de så.
Din förklaring för längderna var ju bara larvig :P

//Jennie


Åååååååååååh. suck. Ja, för det var ju inte det som var meningen typ.
(OKEJ, ibland delar vi inte samma humor, finns enstaka tillfällen som är undantag varav detta uppenbarligen är ett.)
/Jessica

Catfight ;) //Jennie

huh? /Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0