Stress hos tvillingarna

Ja, ja, ja! Vi har firat minijul hos pappsen nyligen! Fick massa bra och massa gott. Nu ska vi vidare mot storesyster efter att ha slagit in lite julklappar. Jag gjorde en insats och slog in två stycken , sen fick mamma och jennie jobba lite och jag satte mig här. Enda lugna stunden på hela dagen och ändå är man stressad, för att hinna med.

Ja, just det. Jag blev besviken på jennie imorse som inte hoppade på mig som hon brukar göra varje morgon för att väcka mig. jag kände mig bortglömd .

Ikväll ska vi klä granen också! Kanske dyker upp lite kort från de senaste dagarna under kvällen när de blivit lite lugnare här hemma. Om det nu blir det.
Äppelskivor nästa!

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0