tävlingssugna?

Jag och siss tycker att det är kul att få folk och engagera sig, roa sig och ödsla tid på oss! Ja, det gillar vi! Så hos mig, i min blogg ,finns det en tävling där läsarna tillslut ska utse Årets blogg 2008! Men innan det är det förstås Veckans och Månadens blogg. Varje vecka vinner en som deltagit i röstningen något roligt på posten! På måndag startar en ny omgång, så under helgen vill jag ha in tips på grymma bloggar. Delta med din egna blogg!

Och Jennie har nyss startat en egen tävling hos sig! Gissa kändisen! Jag tycker det är dökul, hon har förvrängt en bild på någon kändis och den som gissar rätt får en julklapp!

Javisst, vi är generösa!
Klicka er vidare och läs mer om våra geniala tävlingar och var med du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0