tvillingar firar 1:a advent

Jag måste bara kommentera de tidigare inläggen från siss. Den där humla-incidenten har jag själv inget minne av - men det är väl inte så konstigt då att jag är rädd för flygande fä när man varit med om ett sådant trauma.
Och den där drömmen... som siss hade. Ja, jag erkänner. Den stämmer väl ganska bra. Jag blir stressad över att kanske missa något flyg, tåg, buss, spårvagn eller vad som. Hellre står jag och väntar än att behöva springa i mina klackar. Men 4timmars marginal var väl kanske lite överdrivet :0) Fast det sägs ju att allt blir värre med åren. Så man vet aldrig.

Ni har väl märkt att det är första söndagen i december idag? Även kallad som 1:a advent.
Hur firar tvillingarna johansson 1:a advent?

Jessica:
Jag befinner mig hos Kael med tomteluvan på huvudet, elektriska julstaken i fönstret och jullåtar på repeat på mp3n. Vi har nyss avslutat vårat knäck-bak! Jag har bakat knäck för första gången i hela mitt liv! Blev jättegött. Men det var lite sport att prick formarna med den halvstelna knäcken. Nu ska vi slänga i oss lite mat och sen åka till norrköping och hälsa på becca och alex. Hoppas det bjuds på glögg! :P Sen, om vi hinner blir det en sväng till Willys så jag får inhandla lite julpynt och göra mysigt hemma hos mig också. Jo, jag är ute i sista minuten. Men eftersom att jag åker hem till hallsta och firar jul har jag aldrig riktigt pyntat upp i lägenheten andra år heller. Men nu vill jag ha lite julstämning. Sådär! Färdig! Ha en trevlig 1a advent! (tror det här blir de längsta inlägget hittills hos oss va)

Jennie:
Jag har spelat poker hela dagen, låtit disken stå en dag till, ätit chips och tänt mitt datumljus i någon minut för att smälta bort dag nummer två. Lite plugg har jag hunnit med också och ska förmodligen fortsätta med det efter att jag kollat klart på miami ink där jag bara blir mer och mer sugen på ännu en tatuering! GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0