tvillingar på fest

det var ett tag sedan som vi var på en fest tillsammans. Min tvilling och jag. Anledningen är enkel; vi brukar inte riktigt hålla samma nivå hela kvällen. Men igår gjorde vi det.
Vi var söta, charmiga, roliga (eller folk skrattade åt oss istället för med oss, men det bjuder vi på) och jag kan nog säga att vi var lite av kvällens höjdpunkt. Ja, lite så var det.

Vi själva hade roligt också, sen var jag såklart söt och tog hand om Jessica när hon fick stryk av böcker. (hon är lite klen ja) :P Men hon mår bra och inga böcker skadades under attacken.

Idag ska vi ge oss ut på stan och köpa julklappar. Även det kan bli en upplevelse. Vi får se hur länge vi kan hålla sams. Det brukar spricka efter några timmar tillsammans... så nu är det väl rekord :P

/Jennie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0