Vi med koll, på allt utom oss själva..

Det är inte lätt att vara född i familjen Johansson, nej.  Det kan bli lite rörigt ibland, eller för jämnan... Vi pratar om helgen som kommer. Vi båda ska ta oss hem från Norrköping respektive Sundsvall för att fira jul med familjen i hallsta och umgås med vännerna så mycket som möjligt. Själva planerna för fredagen var vi kanske inte helt på det klara med. Tror vi får jobba på kommunikationen lite grann i den här familjen. 

Missjeni säger:

har du hittat någon att festa med på fredag?

YESsica | säger:

ja men du ska ju följa med till vås?

Missjeni säger:

ska du med linda?

YESsica | säger:

ja?

Missjeni säger:

everland?

YESsica | säger:

jaaaaaaaaaaaaaaaaa kiwi

Missjeni säger:

jaha

det visste inte jag

YESsica | säger:

jag visste inte att du skulle dit

Missjeni säger:

det har jag ju sagt

YESsica | säger:

nehe

Missjeni säger:

jo

YESsica | säger:

du sa att jag skulle dit

inte du

Missjeni säger:

jag sa att jag skulle dit

och att du kunde följa med

du sa:

Missjeni säger:

jag vill helst på krogen

YESsica | säger:

äsch du sa: jag kommer hem sent, du kan följa med kiwi

Missjeni säger:

nej

skitsamma

YESsica | säger:

okej.

vi ska festa tillsammans iaf!

Missjeni säger:

jag vill inte festa på fredag, men hon säger att jag skulle med så jag trodde att du inte skulle med

YESsica | säger:

kul!

YESsica | säger:

båda ska med!

hon sa att du skulle vara nykter

Missjeni säger:

jag har ingen lust egentligen

ja

Missjeni säger:

jag vill ju inte festa

YESsica | säger:

men det blir kul.

Missjeni säger:

jag kommer hem halv 7

jag vill inte stressa när jag kommer hem, känns oschysst mot mamma också

YESsica | säger:

jaaa

du behöver inte stressa

och ni har ju sällskap i en bil en och halv timme först

Missjeni säger:

eh?

Missjeni säger:

va?

YESsica | säger:

hon ska hämta dig i sthlm?

Missjeni säger:

eh va

Missjeni säger:

nej?

YESsica | säger:

haha fan vilken koll vi har ! hon sa det till mig....

Missjeni säger:

nej

jag sa till henne att jag är i västerås halv 7

YESsica | säger:

jaha.. i ett mail stod det att hon skulle åka från sthlm och hämta upp dig. okej. då kanske det var västerås hon menade

Missjeni säger:

kul att man får reda på nått

YESsica | säger:

haha

Missjeni säger:

nu säger hon att hon ska hämta mig i stockholm

YESsica | säger:

hahahaha

Missjeni säger:

så sa jag: men jag har ju bokat till v-ås

Missjeni säger:

så säger hon: men det är väl dumt när jag är i stockholm

Missjeni säger:

hur fan ska jag veta att hon är i stockholm

YESsica | säger:

hahahahahaha


Kommentarer
Postat av: Carro

hej jag måst ebara fråga, Heter ni Jennie och Jessica och är tvillingar?
kram

2007-12-18 @ 22:16:31
URL: http://miney.blogg.se
Postat av: jessica

du. kyl. jag var inte ens seriös. HAHA

2007-12-19 @ 12:24:18
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Carro

Jo det är så här att egentligen skulle jag ha en tvilling troligtvis en syster men som dog i magen. och vi skulle fått heta Jennie och Jessica :P

2007-12-19 @ 13:27:42
URL: http://miney.blogg.se
Postat av: Alexandra

Haha, sämsta bloggen jag snubbat in på. Någonsin.

2007-12-19 @ 14:41:42
URL: http://alexandraj0hanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0