Första dagen på vadet

härligt att tvilling är så peppande. vilket stöd. tack.

Jag har alltså vaknat upp till den här starten och jag börjar redan fundera på om det är värt det. Varför inte bara försöka på sin egen väg? Öh, eh okej. jag vet svaret. Redan provat, redan misslyckat.

Så, jag kör väl så det ryker då. Min frukost idag kl 06.00 var 2dl mellanyoghurt och 1dl musli. helt enligt receptet. Det kanske bara var jag som inbillade mig, men det var halväckligt. Kanske var yoghurtens fel, som jag köpte på tattarbutiken. Jag menar, tattarbutiken - namnet säger väl allt. (den heter såklart inte så, förutom i min egen hjärna)

Enligt receptet ska jag inte äta någonting nu förrän lunch. Va fan. Jag är redan hungrig. Jag brukar ta en frukt vid 9 snåret och en knäckemacka med ost vid fikat kl 10. Nu har jag bara ett glas vatten till hands. Fan. ska jag inte ens få äta en knäckemacka vid tio?  Jo, det borde jag få. Utan osten. Eller hur? 

Jag kan väl inte gå hungrig fram tills 12.00? Måste kolla vad receptet säger igen. Om det står något om frukter.

Men siss, en knäckemacka - det är väl inte fusk?

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0