Gröt till frukost för första gången i hela mitt liv

Idag är andra dagen på mitt nyttiga liv och gröt stod på frukostmenyn. 3 dl havregrynsgröt med skivade bananer och 1dl minimjölk. och ett kokt ägg på det - höll jag på att glömma. det var mums. faktiskt. Men gröt är inte något som jag någonsin har ställt mig och kokat upp på morgonen.

Diskhögen växte lika snabbt som den försvann igår. Eftersom jag får laga mat två gånger per dag (som också är väldigt sällsynt) så blir det massa stekpannor och tallrikar på ett kick som vill bli rena fortare än vad jag vill.

Något som jag sitter och bäver inför idag är min lunch. Omelett i all ära - men med spenat och tomat är det inte särskilt lockande. Usch, jag tänker rulla ihop det som en pannkaka, blunda, hålla för näsan och tugga.
Man skulle ha en filmkamera nära till hands också.

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0