lite härliga bilder


ni kanske förstår varför jag bara är med på en enda bild.
För dom som inte gör det; Jag är fotografen. (det är jag, Jessica, som varit i farten och bytt ut en bild här så Jennie numera syns på två stycken. Tänkte att vi kunde bespara er läsare just den jag böt ut och så kan även jag återgå till mitt normala liv. Resten av dessa osminkade bilder bjuder jag på! Kom ihåg det.)

image32
De skitungar som syns på bilden är Esa-Pesa som jag (Jessica) ser gullig ut med som är Amelias dotter, matte-patte som jag och Jennie håller i är Amelias nyblivna unge Och Emma, som jag skriker och pussas med är Magges dotter. Då har vi rätt ut det med.

//Jennie (Och Jessica)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0