NU!

Vi är mostrar! Nu är vi mostrar igen! Till en liten kille! Sture stod de i smset. Ett namn man reagerar på med lite fnitter. Jag var tvungen och ringa tvilling för att fråga om det stod Sture i henne sms också. Och det gjorde det. Ja, jag vågar inte direkt smsa tillbaka och fråga dom: Sture? menar ni allvar? Och så gör dom det. Antingen så har dom i all hast skrivit fel med t9 funktionen eller så finns det nog en himla bra anledning till att döpa lillkillen till Sture. Jag menar, det är ju inte det modernaste namnet precis. Men lite halvgulligt kanske det är? hm. får forska vidare och ringa mami. Hon borde veta.

Allt gick bra i alla fall! Och jag är avundsjuk på tvilling som åker hem i helgen och får se de lilla knytet. Julfesten med jobbet skjuter upp mitt hallstabesök en månad.

/Jessica.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Jag tycker det var lite gulligt :o)

2007-11-21 @ 10:49:34
URL: http://www.rosagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0