one done, thirteen left to go

åh. jag hade skrivit massor om hur jag lidit idag och så bara POFF, råkar jag komma åt fel knapp och allt är borta. KUL!

Så nu får ni inte veta.
Men jag hade det tufft med mina matkassar påvägen hem från willys, kan man lugnt påstå. Och jag har varit hungrig, och jag har svettats och jag har svurit och jag har ont i axlar och armar. Till vilken nytta? Ärtsoppa? Bläääääääää.

Men jag har precis klarat av första dagen av detta hemska påhitt! (minst 100ggr har jag tänkt lägga ner, bara idag)
Dagens middag som nyss hamnat i min mage var fullkorns spagetti och mager köttfärs med en morot på sidan av. mellanmålet idag var en näve valnötter & russin, by the way.

Det var en bra start på det här, bara god mat. Imorgon blir det redan värre och jag tycker ärligt talat synd om alla ni som väntat på detta ögonblick i en evighet men inte kan närvara: jag ska äta tomat.

siss, vi kan väl byta din bild mot min?
image24
Okej - nu syns inte allt det äckliga, men tro mig - det finns där.

En dag avklarad - tretton mer till målet.

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0