tvillingarna intar Hallsta!

Javisst! Jennie sticker redan idag till byhålan och jag. Jag skulle ju egentligen vänta en månad till pga av julfesten med jobbet imorgon. MEN jag har världens bästa mamma som erbjuder sig att hjälpa med biljetten så jag kan komma hem på lördag! Så jag sitter bara nu och väntar på att slöfocken till tvilling ska vakna ur sina goa drömmar och boka mitt tåg. (jag har inga pengar och klantmamma som ändå är bäst har åkt ifrån sin väska) 

Så alla hallsta/sura/västerås-bor var beredda på två tvillingar i helgen! Och friends, med stor inriktning till Vick, jag är så på en utgång på lördagskvällen!

/Jessica.

Kommentarer
Postat av: victoria

sorry för lördagen, men jag dog nästan! :/

2007-11-29 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0