Tvillingvadet börjar!

image21

Okej.
Imorgon är det alltså dags för mitt "nya" liv. Det där lite mer nyttigare livet. Efter det där receptet som jag hittade i tidningen SOLO. Där den där Näringsfysiologen Fredrik Paulún ger sina smarta tips och sitt smarta recept som är på en två veckors period. Den där superdieten som faktiskt fungerar! (ja jo, vi får väl se) Där jag helt ska utesluta all typ av godis, glass, kakor, snacks, alkohol och tobak. Det där jennie, my dear siss, trodde det skulle bli plättlätt för mig att avstå från godiset. Det där ni även fick slå vad om, om jag klarar det eller inte.


Det där börjar alltså imorgon.
 


Och såhär laddar jag upp inför det.


Alltså - är jag taggad?
Nej.

Wish me luck!


/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0