halloween



jahapp, halloween helgen står och knackar på dörren! bus eller godis?!
Häxa eller vampyr? Döden eller zombie? Kanske smiter det in någon prinsessa bland alla hemska varelser.
Hur ser erat halloween firande ut?

Här har ni vårat i alla fall!

Jennies halloween
Fredag: Ut på krogen med Marie och Zeema och fira Marie som fyller år (Ingen utklädnad)
Lördag: Tvätta 11 - 14 (förmodligen ingen utklädnad då heller) Kvällen oviss.
Söndag: Tigga godis av barnen som tigger av mig.

Jessicas halloween
Fredag: Åka brumbrum bil upp till sthlm med familjen karelid , för att fira att syster karelid har fyllt år. Framtiden är ovis.
Lördag: Hänga på stan, kanske.
Söndag: Åka hem igen. Ingen utklädnad iår inte. Men ett spöke ser jag varje morgon. Han heter Kael.

SISS - släng upp den där fina bilden på dig o mig från janikas halloween fest! Du vet , när vi var troll. Jag hade den inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0