Må inte sådär!

Jag har inte fått min dagliga dos av siss idag. Det känns inte bra. Inte bra.
Hon hann säga att hon mår sådär när jag frågade på msn. Vadå sådär? berätta mer! Men hon berättade inte mer, hon gick och kollade på Las Vegas istället. Så får jag sitta här och fundera vad hon menar med sådär.

Sådär kan ju lixom vara helt okej. Lagom. Varken upp eller ner. Stabilt men man hade kanske förväntat sig mer. 

Sådär kan vara tråkigt. Man känner sig tråkig, som jag gjorde igår. Lixom rycka på axlarna över vardagen. då kan det vara sådär.

Jag skulle också kunna må sådär, idag. Då skulle jag syfta på att mina axlar knakar som aldrig förr, jag hittade inget att köpa på stan, jag är lite uttråkad, fick inte leka med kael idag och jobbet var som alla andra dagar.

Abropå Kael . Han använder ordet sådär mycket flitigt. Hela tiden. Han är en mästare av det.
jag kan fråga: hur har dagen varit? "sådär". tycker du om mig? "sådär". Har du saknat mig? "sådär". Det var väl kul va? "sådär"

så, tolkningarna är olika. Varje gång. En smula förvirrande, men jag börjar lära mig. känns det som. fast kanske inte.

Oavsett vad tvillings sådär betyder slänger jag upp första bästa bilden på henne som jag fann på min dator. Bara för att jag saknar henne. Visst är hon söt va!? (och säg nu för i helvete inte "sådär"!)

image8

/Jessica

Kommentarer
Postat av: siss

haha what the hell is that? :D

2007-10-26 @ 21:18:50
URL: http://jeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0