skönt att jag är värd iaf $10



Den där efterlysningen var ju ett smart tips för att komma från min syster, nästan lite rörande till och med.
Om det nu inte hade varit för den väldigt (o)generösa hittelönen (dead or alive) $10 snällt va.
Jag har i alla fall ett liv utanför bloggen ;)

Men jag mår  bättre än sådär idag. Jag mår faktiskt bra idag. Definera det som du vill :P
Känns ju i alla fall skönt att man har en egen tvilling som bryr sig om en :) Gör som henne och tar första bästa bild, nu råkade det dock bli en snygg bild! Tänk på det siss!

image11

//Jennie

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vadå snygg bild?? Jag ser ut som om jag har smetat smör över hela ansiktet!

2007-10-27 @ 16:00:41
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: bågo

gullig

2010-03-09 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0