Mot hemstaden!

Biljetten är bokad. Imorgon 14.05 lämar jag linköping och styr kosan mot västerås! Jennie har ju en liiite längre resa än mig, men vi kommer mötas på festen. För jo, festen är ju imorgon. Vår födelsedagsfest med de vi känt längst och som känner oss bäst. Och det ska bli så kul! Jennie ska bo hos pappa över helgen i västerås, men när jag frågade om jag också fick bo där fick jag ett nej. Tackdå :( Först till kvarn var de visst som gällde då papi inte har rum förr oss båda -och det är ju förståligt. Vi som tar så mycket plats lixom ;p Men jag fick bo hos kookie i alla fall =) Så jag slipper någon parkbänk. Tack kookie! =)

Men det är ju såklart lite tråkigt och det kommer säkert kännas väldigt konstigt att inte vara under samma tak som tvilling -fast vi är i samma stad. Vi är ju vana att ses 24/7 när vi är hemma, men nu. Nu ska vi inte det. Så vi kommer inte ses lika mycket. Det känns skumt. Visserligen ses vi fredagkväll och lördag f.m men det blir nog det tror jag. För på lördagkvällen har jag och kookie planer på att besöka köping! Haha, ja köping blir det. Aldrig varit där längre än vad det tar att åka igenom förut ;) Men det blir säkert lolit! Vad jennie har för planer vet jag inte. Men det blir säkert bra!

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0