Nu är vi äldre!

Idag är det vår dag! Tvillingarna Johansson blir 22år. Jösses, undrar när vi ska bli äldre till sinnet också, och inte bara på pappret :P Eftersom att vår gamla tradition som vi hade då vi bodde under samma tak (turas om och göra frukost på sängen åt varandra) inte går så smidigt när vi bor flera mil ifrån varandra passade jag i alla fall på att skicka sms först! :P

"Grattis bästa tvilling! Hoppas att du får en lika bra dag som jag vill att man ska bli! Jag älskar dig! PUSS" 

och kära tvilling svarade:

"Grattis själv bästa tvilling *sjunga* :) jag älskar dig mest!"

naw. Visst är vi för söta ibland? :0)

Igår var det fullt upp med förberedelser. Jag och Kael storstädade/rensade min lägenhet men blev ändå inte helt klara. Blir att snabb-städa innan gästerna kommer efter jobbet. Massa gott fika inhandlades också såklart! Sen låg jag och var helt död resten av kvällen och hade nog lite födelsedags-ångest. Att jag skulle bli bortglömd och sitta själv med tårtan eller så . haha. Får hoppas att det inte händer, vore ju för tragiskt.

Vad hade siss för sig igår? Och vad händer idag? Jag vet ju faktiskt inte, då vi inte pratade nått igår, alls. Vad skumt det är att inte fira med sin andra halva, ja. Riktigt, riktigt trist. Det är ju såna här dagar man ska vara tillsammans, och det är såna här dagar man saknar henne som mest.

/Jessica.

Kommentarer
Postat av: Bästises/Hurtis

Grattis mina värdefulla pärlor! jag älskar er!

2008-04-08 @ 09:51:02
URL: http://ahooooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0