Planering på schemat

Ja, det är full planering till vår gemesamma födelsedags fest som kommer ske i hemstaden nästa helg! Eller ja, full planering var väl att överdriva, men vi försöker i alla fall. Det är ju så att vår mor har hyrt ut vårt hus i hallsta så i princip har vi ingenstans att ha festen för tillfället, men sånt brukar ordna upp sig ;P Vi är öppna för erbjudanden och förslag. haha =) Det bästa vore om jag fick min idé uppfylld att vara utomhus hela kvällen och grilla och spela kubb och sånt kul! Men då måste man också ha vädret på sin sida såklart. Det ska bli kul att ha gemensam fest igen i alla fall, sist vi hade det var när vi fyllde 20år. Förra året fick vi sprida ut oss då jag inte kunde åka hem på själva födelsedags-helgen. Men i år så! I år blir det sjukt party! Så ni hallstabor som kanske känner er manade att låna ut en lägenhet eller två nästa helg kan ju hojta till ;) haha.


image73
Den mest klockrena bilden från min maskeradfest förra året!


(Siss, slänger du in en bild från din fest förra året?)

/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0