Tvillingarnas fest!

Ja, det var synd att vi inte bodde ihop. Men den stunden vi fick tillsammans i helgen var klockren! Vi kanske ska dra en summering från festen i fredags för er nyfikna :P Det var hur kul som helst, hela kvällen. Även om vi bara till en början satt och snackade och drev med varandra :D Vi fick ju såklart lite presenter från våra underbara vänner, och även om det är lättast att köpa samma lika till båda så fick vi några olika saker också så jennie får dra sina presenter när hon ser det här , if she wants to :P

Jag fick i alla fall mariekex som tog slut rätt fort, världens finaste armband från hurtis! Ett bajsgosedjur, som alltså skulle föreställa bajs och hette bajs. En hello kitty klubba (fortfarande inte uppäten), såna där serpentiner, kanske de heter? Hm, ja massa löjligt roliga grejer från tuna grabbarna - såklart ;D två flaskor vin och en vinkaraff fick jag också som kom väl till användning redan då! Haha.

Hade en vinbox till kvällen i ära med ungefär 2liter vin kvar enligt min chansning bara. Men jag hann bara fylla på en gång innan den helt plötsligt började läcka och spruta ut vin från alla hörn och kanter! Haha, jag fick paniiiik. Mitt viiiiin! Alkoholmissbruk! Men marie kom som en räddare i nöden och höll upp boxen samtidigt som jag och ica letade igenom alla skåp efter någon stor skål, som skulle rymma 2liter. Hittade tillslut en bålskål typ, efter att ha tagit fram kastruller, saftbehållare etc :P och hällde över allt däri. Så fick jag gömma den stora skålen inne i sorvummet så folk inte skulle tro att det bjöd på bål :P Haha! Sen kom ju vinkaraffen som ett rop på hjälp då den skulle rymma 2liter och med hjälp av kiwi hällde vi över vinet i karaffen istället. Så fick jag ha den framför mig, då den inte fick plats i kylskåpet. Och nej, jag drack såklart inte upp allt. Blev över så det räckte till lördagskvällen också.

Efter det kom allt folk ganska snabbt och samtidigt kändes det som. Och vi satt alla i vardagsrummet och överröstade musiken, tog en hejdundrande massa kort, blixtar kom från alla håll. Klockan rann på i väldig fart och vissa vek av lite tidigare. Vi som var kvar började tillslut leka sanning eller konka och fick oss ett förbannat gott skratt då Björn får ordern av mig att knacka på hos grannen och be om en puss, lite gulligt sådär. Sagt och gjort! Efter ett tjugotal ringningar på dörrklockan kom den stackars grannen ut invirad i duntäcket, nyvaken och där står björn och frågar om en puss! haha. Det bästa var ju att man såg hans ansiktsmin då resten av oss stod vid vår dörr och fnittrande sönder oss som små barn. Men grannen var inte den som var den utan han gick såklart med på en puss med ett "äh, va fan!" haha. Jävligt skön kille! Festen rundades så småningom av fram på småtimmarna ute på ballkongen med filtar och folk droppade av en efter en. Vi twins tackar alla som var där och gjorde en suveränt rolig kväll! Same time next year ;)

image75
Observera det finfina armbandet på min arm (jag till höger), det jag fick av hurtisen! I love it!
/Jessica.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 11:00:22
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0