Så, vad snackar vi om?

Ni har säkert hört, jag åker till sthlm idag och hälsar på siss! =) Om ni mot förmodan helt har missat det så kan ni antingen scrolla ner lite här på bloggen eller spana in våra egna bloggar. Det står skrivet överallt. Vi är båda hetsiga över hela helgens planer :D Men, vad exakt ska vi göra då som är så jäkla kul? (Jennie får flika in och rätta mig om jag har fel)

Torsdag: Jag väntar in mami som kommer med bil från deras danmarkresa och plockar upp mig så styr vi mot sthlm. När vi kommer fram blir det förmodligen en massa uppdateringar om livet vid något bord eller så springer jag och siss rätt ner i källaren för att komma på idéer för min plåtning. Så plåtar siss mig där framåt kvällen =)
Fredag: Plåtning med kookie! Jag ska styla och hjälpa till, kookie ska stå framför kameran och siss bakom kameran =) På kvällen där sen blir det festligheter så det skriker om det. 080808-festen på stureplan, vi kommer vara där! Först blir det, vad jag har hört, förfest hos jennies vänner sen gör vi stan, bokstavligen talat!
Lördag: Någon plåtning, med en tjej från stockholm. Här ska jag hjälpa till att styla i alla fall =)  Kul ska det bli! ;D På kvällen är det fest igen! Hemmafest, svinfest, kalla det vad du vill. Men jäklar vad drag det blir!
Söndag: Sista plåtningen för helgen med en tjej. Sen blir det hemresa. Vem är inte lycklig efter en sån här helg? Kan bara bli klockrent!

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0