Vi älskar varandra

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

vad göru? va va va

Jennie säger:

varför svarar du inte i telefon?

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

jag har duschat

Jennie säger:

jaha

Jennie säger:

moget

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

prova ring igen

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

haha

Jennie säger:

nej, nu vill jag inte

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

men förlåt att jag lever fö fan

Jennie säger:

haha

Jennie säger:

stöddig äru också

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

you know me

Jennie säger:

haha

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

äsch ring nu sötis

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

pussipuss

Jennie säger:

men jag ville inget särskilt ändå

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

nehe du ville bara prata?

Jennie säger:

bara be om Janikas nummer

Jennie säger:

min mobil är liksom död

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

har du inte hennes nummer?

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

aha

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

har du fått tag på de då?

Jennie säger:

nej

Jennie säger:

Jennie säger:

give me

Jennie säger:

så kan jag ringa dig sen

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

ring mig då

Jennie säger:

om du är snäll

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

ring så får du de i tele

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:

mihi

Jennie säger:

suck

Jennie säger:

svara då

Jennie säger:

nu

YESsica | Sänder en tanke till hallsta. Vila i frid. säger:
vägrar


Kommentarer
Postat av: janika

hallå, mitt nummer finns på eniro! hurt, gav du det till din underbara syster då?????!! vavavavaaa!

2008-08-26 @ 08:27:13
URL: http://ahooooo.blogg.se/
Postat av: Jessica

janika> klaaaart jag gjorde ^^ Jag som är så snäll.

2008-08-28 @ 09:18:36
URL: http://tvillingarnajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0