Julen är slut

Jag och siss skiljde våra vägar mitt på dagen den 25:e, efter att ha fikat med ett glatt gäng på tågstationen =) Hon hoppade på tåget till sundsvall och jag hoppade på tåget mot västerås igen. Vi är nog ganska överens om att det här kan ha varit en av de bästa jularna hittills. Så mycket  vi har njutit över att få tillbringa tiden med familjen. Papi, farmor, barbro och carina i tisdags. Mami, boa, erik, erika och mormor (!) i onsdags och så fick jag också fira jul med systrarna och alla barnen i fredags. Underbart =) Julklapparna är vi också nöjda över, jag fick bland annat äntligen en hårfön, volym matser och en symaskin! Jennies mest älskvärda present var nog skivan för enskilda firmor. =) Men nej, jag tänkte faktiskt inte skriva så mycket mer utan bara visa bilder från våra julfirande =)

Papi och farmor vid matbordet den 23:e dec.


Farmor fick en tavla med nya kort på oss =)


Man såg inte sådär jättemycket av jennies ansikte trots allt... :P 24e december i stockholm


Kalle Anka kom i år igen!


Erik, erika och jennie slökollar på kalle ankas jul!


Maaaaat hemma hos mami i stockholm 24:e. Vi åt tills vi rullade fram. Missan uppe i vänstra hörnet bakom blomman ser sugen ut :P


Vi fikade med maria och hennes pojkvän innan vi begav oss på varsitt tåg den 25:e


Amanda och marias syster var också med =) Trevligt var det!

Så skiljdes ju våra vägar åt sen som sagt. Och då avslutas även detta inlägg. Men, vi gör det med bravur! Det är jennie som står för underhållningen då hon sjunger låten "my grown up christmas list" för oss! Titta och njut!





/Jessica

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja men se här var det foton hihi =)

2008-12-30 @ 12:27:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0