alltid lika

Idag har Jennie mobbat mig för att ha sett ut som ett troll på morgonen. Ja, hon läser min blogg om min morgonfrilla. Och då försvarar jag mig med att hon är faktiskt rätt lik ett troll, i så fall - om jag är ett troll. Då säger hon att vi inte alls är så lika, egentligen. Men vid ett senare tillfälle när jag är iordningjord kommenterar hon (fortfarande på min blogg) att jag är snygg idag. Och det är fortfarande samma dag vi snackar om. Men här tillägger hon att det märks vid dom här snygga stunderna jag har - att jag är lik henne! Hallå. Man kan inte bara välja sådär. Vi är alltid lika, siss! Vare sig jag eller du ser ut som ett troll eller inte. Det går inte att komma undan!
Så det så.

/Jessica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0