Ha råd att hälsa på tvillingen.

Nästa söndag vid den här tiden ligger jag förmodligen halvdöd hos siss och försöker packa ihop det sista inför hemfärden igen. Imorgon hade jag nämligen tänkt ringa dom där på SJ och höra mig för lite grann när det gäller biljetten dit. Det ska ju finnas Just nu biljetter som är billigare - men dom syns inte på hemsidan. En sista minuten resa kostade 377 kr, enkel. Jösses. Ska det vara så dyrt att besöka sin tvilling? Det hoppas jag inte. Men det bästa är ju att jag nu blivit student och insett vilka rabatter det finns för oss som pluggar. Har fått mitt mecenatkort som tydligen ska gälla hos SJ! Så, jag hoppas att det finns en Just nu biljett, som jag får rabatt på. Ja, jag vill ju helst kunna ha råd att besöka siss lite oftare än en gång varje halvår. 

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0