Hej twin!

Nu är biljetten bokad! Hej Sundsvall! Hej tvilling! åh, jag ser så fram emot det! Imorgon åker jag tåg till min tvillingsyster och tillbringar helgen med henne. Att vi inte har planerat det här tidigare. Jo, jo. Självklart pratar man om att man ska komma och hälsa på. Men vi har aldrig tagit tummen ur arslet och spikat ett datum. Förrän nu! Fast jag har inte börjat packa än. Hm. Borde göra det. Ska göra det. Men man drar ju ut på det hela tiden just för att man inte vet vad man ska ha med sig. Har handlat lite gottgott att äta under resan också, ja den går ju på 5 timmar och dyr blir den också. Men det är det värt! För att äntligen få se hur min kära tvillingsyster har det där uppe och jag har ju aldrig varit i Sundsvall heller , så det blir dubbelt så kul! Packa var det !

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0