planering

Missjeni säger:

det kommer bli roooooligt

YESsica | säger:

det tror jag nog

Missjeni säger:

jag vet

YESsica | säger:

Men det är väl lika bra att beställa tur och reut samtidigt?

Missjeni säger:

tror det blir ännu dyrare då

Missjeni säger:

kan kolla

YESsica | säger:

okej

Missjeni säger:

sista minuten kan ju inte bokas förrän 24 timmar innan avresa

Missjeni säger:

så då måste du ta 2:a klass biljett

YESsica | säger:

ja? jag tar ju inte första klass?

Missjeni säger:

nä, men sista minuten är ju billigare än 2:a klass

Missjeni säger:

ska du åka från linköping?

YESsica | säger:

spelar priset någon roll?

Missjeni säger:

kan kolla

YESsica | säger:

tack

Missjeni säger:

du ska nog ta sista minuten

Missjeni säger:

en biljett kostar 600 annars

Missjeni säger:

som minst

YESsica | säger:

haha oj, ja klart jag tar sista minuten då. går den på 300 typ?

Missjeni säger:

ska kolla

Missjeni säger:

454 från norrköping

Missjeni säger:

dyrare från linköping

YESsica | säger:

okej, då får de bli norrköping då, men hur kan det kosta så mycket

Missjeni säger:

men det beror på vilken dag och sånt det är

Missjeni säger:

du får kolla på torsdag kväll innan du går och lägger dig

YESsica | säger:

ah men jag kan ju boka på torsdag

Missjeni säger:

ja

En vecka kvar exakt innan Jessica kommer och besöker mig, men det krävs god planering av oss tvillingar! Lika bra att börja i tid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0