Tvillingarnas helg

Jag vet att det är det här ni alla gått och längtat efter hela veckan att få veta.

Vad gör tvillingarna i helgen?

Jennie
Fredag: 
Sitter hemma och tycker synd om sig själv, håller tummarna för att grabbarna vinner sina matcher
Lördag: Tjejkväll med Linn och Mickan! :D håller tummarna för att grabbarna vinner sina matcher
Söndag: Sitter hemma och tycker synd om sig själv. och såklart, håller tummarna för att grabbarna vinner sina matcher.

Jessica
Fredag:
Sitter hemma och tycker synd om mig själv här med, för jag är ju sjuk.
Lördag: Sovit bort förkylningen och huvudvärken, åker till linköping för att lägga mina sista slantar på outlet. Åka till IKEA med mitt presentkort och köpa något till lägenheten. Sova hos Kael.
Söndag: Är i linköping och pussas med Kael hela dagen, äter lite kanske, pussas lite mer, kollar på en film med lite godis i en skål. Då skulle jag må bra.


trevlig helg, folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0