När det är Dill och gräslök så är ingen tvilling långt borta.

YESsica | säger:

oj då. nu har jag snart ätit upp en hel chipspåse av bara farten

Missjeni säger:

nämmen

hur gick det till?

YESsica | säger:

vet inte?

Missjeni säger:

va konstigt

YESsica | säger:

mycket konstigt

Missjeni säger:

ja

jag förstår ingenting

YESsica | säger:

inte jag heller

YESsica | säger:

det var säkert duuu som åt upp dom!

Missjeni säger: (smiley med förvirrad min)

YESsica | säger:

din jäkel!

YESsica | säger:

hosta upp!

på EN gång!

YESsica | säger:

(betoning på en där)

Missjeni säger:

du är galen

YESsica | säger:

nej det är ju du som är galen som smyger din i genom fönstret och norpar mina chips

Missjeni säger:

hm

YESsica | säger:

just de

Missjeni säger:

jag har tråkigt

YESsica | säger:

typiskt vad det därför du var tvungen att norpa mina chips?!

Missjeni säger:

men jag norpade inte dina jävla chips (två galna smileys)

YESsica | säger:

inte? okejrå. vi säger väl så. men du är ändå huvudmisstänkt

Vadå? Påstår ni att hon är oskyldig? Så himla långt mellan Norrköping-Sundsvall är det ju inte...... För jag råkar nämligen veta att dill och gräslök är syrrans favoritchips och det är alltid lättare att skylla på någon annan för att inte få ångest eller så för att man har ätit för mycket. visst. Då får man som tvilling helt enkelt ställa upp som offer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0