Helgen hos oss.

Jennie drar hem till hallsta idag, igen. Hon var där förra helgen också för att fota. Jag blir så stolt över henne att folk vill hon ska flänga runt och fota just dom =) Och så blir jag såklart avis för att jag inte är där hemma, med henne och alla systrar och ungar. Men det är inte långt kvar tills jag kommer till hallsta/västerås igen =) V.31 är det bokat! Idag startar min andra semesteromgång nämligen, ska ligga på latsidan i tre veckor framöver! Nice! Men, vad ska man då fylla helgen med den här gången?

Jessica
Fredag: Hemmakväll med film, fruktsallad, pedikyr, manikyr, peeling och hårinpackning.
Lördag: Har inget speciellt planerat. Träffa en vän blir nog bra.
Söndag: Tvätta, städa, tvätta, städa, tvätta, tvätta, tvätta.

Jennie:
Fredag: Jobba, åka till hallsta, slöa, spela guitarr hero, sova
Lördag: träffa vänner, fest
Söndag: Fotouppdrag, hemligt än så länge ;) Åka tillbaka till Stockholm

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0