Jag hjärta tvilling

Jag köpte den här ramen för flera år sedan, i syfte att rama in ett kort på mig och min dåvarande pojkvän. Men det förhållandet tog slut nästan precis efter att jag hade köpt den, så det blev inget med det. Sen dess har den stått på mitt nattduksbord, med orginalbilden (den som satt i när jag köpte den) fortfarande i. Folk som sett ramen har alla frågat vilka personerna på bilden är. När jag säger att jag inte vet, frågar dom såklart varför jag har kvar kortet i. Och den anledningen är att jag har väntat på att få rama in mig och min kärlek däri och se precis sådär lycklig ut som dom gör. Det har däremot aldrig blivit av, trots långa förhållanden. Det där kortet har inte knäppts och ramen har därmed stått med dom där lyckliga främlingarna. Tills nu.  


Så dum jag är, som har gått och väntat på det där kortet med min kärlek som ska göra mig sådär lycklig som dom på kortet är. Jag har ju den största kärleken i livet redan. Närmare än så kommer ingen annan. Fler minnen tillsammans kan ingen annan få. Man kan inte ha gått igenom mer med någon annan, än vad jag har gjort med henne. Min tvillingsyster. Vi har varit som salt och peppar ända sen vi föddes. Vi har alltid varit vid varandras sida, alltid ställt upp för varandra, gråtiti tillsammans, skrattat tillsammans, busat tillsammans. Tillsammans är det vi mot världen. Och den här kärleken kommer aldrig ta slut. Den följer med oss tills vi dör. Min tvillingsyster, jag älskar dig mest av allt på jorden. Det är ju du och jag som ska vara i den där ramen, för du gör mig lyckligare än vad någon annan kan göra. Jag ler varje gång jag tänker på vad vi har gjort under åren. Du och jag.


/Jessica.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ahw! Gud så vackert skrivet!

2008-07-20 @ 19:22:13
URL: http://avo.blogg.se/
Postat av: ** KAJSA **

Håller med Amanda!! :) Verkligen fint skrivet!

2008-07-30 @ 16:06:08
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0