myggbitna tvillingar

Jag ler när jag läser min systers blogg och hur hon kämpar med sina myggbett som kliar. Hon har blivit biten över hela benen och vad ska jag säga? Ja, jag kan ju inte vara sämre. Mina ben är också myggbitna till tusen. Men det är lite så vi jobbar vi tvillingar. Vi kan ju inte låta en dra hela släpet ensam. Det funkar inte.

Men så vad har vi tvillingar planerat för bus i helgen då?

Jennie:
Fredag: Jobba, köpa nytt objektiv till kameran, utgång
Lördag: Sola, träffa maria en snabbis, ha en plåtning med två tjejer, lugn kväll
Söndag: Jobba förmiddag, bada och sola!

Jessica:
Fredag: Shopping! Grillning på bines balkong och kvällen avslutades med monopol.
Lördag: Sola, utgång med flickorna.
Söndag: Bakisdag. Tvättstugan. Sällskapa med jenny, glodde film och käkade godis.


//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0