Kalas med ena tvillingen

Idag var jennie och mami på kalas i hallsta, hos amelia då christian fyller år. Jennie ringde och väckte mig när jag låg och halvsov och berättade att dom var på väg hem. Och jag blev så avis. Jag har världens hemlängtan nu även fast det bara är 2mån sen jag var hemma. Känns som en evighet, men mitten av april var det. Saknar systrarna, alla systerbarn, djuren, skratten och alla fanskap dom kan hitta på =) Saknar hela familjen och såklart, alla vännerna också. Så, jag orkar inte vänta längre. Jag har bestämt mig för att komma hem till midsommar och fira med dom jag älskar mest och också få chansen att säga hej då till någon som vi vetat bara varit en tidsfråga, men mest förträngt det faktum att hon kommer försvinna från oss. Som sagt, hemlängtan när den är som störst. Den är hos mig nu.

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0