Shoppinggalna tvillingar

Idag är det löning! Kan väl få ha missat? ;D Stan blir fullpackad med shoppinggalna människor, och jag var inte sämre. Sprang runt idag och letade efter röda rea-lappar. Hittade ett par fina :D Kläder, smycken och skor fick följa med hem. Och jag är kanon nöjd med inköpen =) Meddan jag är galen efter kläder och accesoarer så fick jag den här kommentaren på min blogg från siss:

"Postat av: siss

Jag ska också shoppa lite.. kameraprylar :P"

Så lika, men ändå så olika är vi :D Och jag måste väl erkänna. Hon är den av oss som åtminstonde handlar vettiga prylar. Även fast jag tycker mina är vettiga och behövande så, ja. Vi prioriterar väldigt annorlunda ! haha. Kläder Vs Kameraprylar :P

/Jessica


Kommentarer
Postat av: Eva

jösses..

2008-06-25 @ 19:35:01
URL: http://evasriddle.blogg.se/
Postat av: eva

hehe ;)

2008-06-27 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0