Snart bär det av hem igen

Jag har knappt packat upp förrän jag ska åka igen. Imorgon tar jag tåget tillbaka till västerås för att spendera hela veckan med familjen och vännerna där. Det blir bra. Som alltid. Jag trivs ju där =) Ska bo hos kookie igen från sön-ons och sen kommer papi hem från dalarna så då ska jag bo hos honom resten av veckan =) Och Jennie kommer också hem på fredag och bor där så vi kommer ses mycket =) Yey. Veckan kommer fyllas av familjen, vänner och partyn. Vem ser inte fram emot det? :D

Det jobbigaste är ju att packa. Att ta med sig rätta klädval och skor för hela veckan. Och det är lika bra att börja på en gång, imorgon hinner jag inte så... wish me luck.

Ses snart igen västeråsare/hallstingar! :D

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0