Team tvilling

Åh vad kul! Jennie är ju som ni kanske vet rätt duktig på det här med att fotografera, och jag. Ja, jag vill påstå att jag har rätt duktig koll på trender och modevärlden. Och nu har jennie börjat fotografera andra människor än familjen så jag tog ett litet snack med henne och erbjöd mig att hjälpa till. Som stylist. Och det var välkomnade =) Det ska bli så kul! Än så länge har vi bara pratat om det en gång, men ändå. =) Vi båda hjälps åt att förverkla våra drömmar genom att bara göra det vi älskar. I sommar blir det, nångång under min semester. Då åker jag till stockholm där jennie bosätter sig under sommaren så ska vi jobba tillsammans under fotograferingar :D Jag längtar! Att vi båda får vara med och skapa någonting, tillsammans. Att göra det med sin tvillingsyster, det kan nog inte bli bättre än så!

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0