Tvillingarnas superlånga helg

Ja, det har varit lite öde här hos oss den här långhelgen. Så vad har vi då pysslat med mån tro?

Jessica
Torsdag: Kommer hem från jobbet, möter upp jenny i vasaparken och solar några timmar, går till halvars och köper glass. Åker hem. Går till himpafältet och möter upp sabine och andré och hela norrköpings poståkeri där det spelas brännboll och dricks öl. Albin och tobbe dyker också upp och vi fyra går sen helt oväntat ut på krogen. Inte planerat för min del, men det blir skoj som sjutton! =)
Fredag: Solar, får besök av mami och twin :D:D Fikar med dom en stund, säger hejdå, hoppar in i duschen och åker sen till bine och andré på kvällen och spelar kort, käkar chips med dipp och har allsång på balkongen. Missar sista spårvagnen och får sova på deras soffa.
Lördag: Vaknar av att båda bines småkillar ropar och för liv, går upp och väcker bine och andré, åker hem, sover några timmar, solar, gör mig iordning för kvällen, åker till jennyh på inflyttningsfest, slutar med att vi går ur hugokön och går till max och käkar istället. Tar taxi hem, somnar.
Söndag: Tvättar, solar, dricker kaffe och äter fika med två av mina grannar =) , lagar mat, diskar, får besök av niklas som hjälper mig med min nya dator som jag köpt utav honom =) YEY. Äntligen! Ska lägga mig i soffan nu och kolla på filmen som går på trean.

Har haft en kalasbra långhelg :D

Jennie fyller i så fort hon ser det här.
Torsdag: Fotade Erikas student
Fredag: Åkte till danmark, hälsade på tvillingen lite snabbt sådär och drygade mig med henne. Snodde med mig lite kläder också. Hamnde hos mammas bror och sov kvar där
Lördag: Åker till mormor och ser på solnedgången
Söndag:Erhm, ja, vad gjorde jag då? jo, åkte till färnö och hälsade på mammas syster. badade i havet!!

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0