rock on

Tvillingarnas helg:

Jennie:
Fredag: Skolan, hemma
Lördag: Slöar, städar, sätter upp tavla, kikar curling, umgås med Emanuel
Söndag: Typ ööh slöar.

Jessica:
Fredag: lekte med kael, kikade på let´s dance
Lördag: Shopping under dagen i tornby, lugn kväll framför tvn eller med sällskap på annat håll.
Söndag: Förmodligen åka hem till norrköping och städa lägenheten, jag borde i alla fall. Men det är lätt hänt att jag stannar här och myser med Kael hela helgen.

Jag vet att Jessica inte ville att jag skulle lägga upp dessa bilder när ho nrockar loss i köket i hallsta. Men ja, vad ska jag säga, jag var tvungen. Dessutom syns det ju inte ens att det är hon.....erhm. sa jag för mycket nu? (Jessica tillägger: tja, jag får väl tacka för redigeringen i alla fall. :P)

image68
foto: Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0