The final countdown!

Måndag, tisdag, onsdag ... TORSDAG!. På torsdag smäller det i hallsta - då kommer vi! Då får jag se min kära tvillingsyster igen! Vi har inte pratat så mycket på sista tiden känns de som (läs: de tre senaste dagarna) eftersom att jag var inspärrad i en lägenhet i linköping hela helgen utan mobilladdare. Men det gör inget, för vi kommer få tid att snacka ihjäl oss i fyra dagar ! Parta (hallå hallstabor! Vart är festen?), driva vännerna till vansinne med vår humor och busa med hela familjen! Vad skönt det kommer bli. Vad kul de kommer bli. Som vi tidigare har nämnt följer ju våra boys med hem också, men min kael kommer inte förrän på lördagen. Ja, han har ju också en familj som vill fira påsk med honom. Att det ska vara nödvändigt?

Snart torsdag. Snart.

/Jessica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0