Vi blir äldre!

Den 8e april nu hade vi tänkt att fylla 22 år. Faktiskt. Det kan vara svårt att tro, jo jag håller med, men även vi blir äldre med åren och precis som vinet -bättre, jo.

Vi har nästan bara fyllt år på helgen hittills, så festen har ju varit lätt, men i år ville någon att tisdagen skulle få offra sig. Så hur förbereder vi oss inför födelsedagen? Vad händer den 8e april i Sundsvall och Norrköping? Vi är ju inte helt vana vid att fira utan varandra då det bara har skett två ggr tror jag, så visst känns det tomt att behöva fira vår dag -själv. På annat håll. Däremot kommer vi såklart att fira tillsammans också, när vi åker till hallsta igen efter farmors födelsedag -hon fyller en vecka efter oss. Då blir de lite att vi tre firar ihop :0)

Jag har inga spikade planer för hur det ska firas här i norrköping ännu. Men jag har tänkt att bjuda över dom närmaste vännerna på lite födelsedagsfika i alla fall på stora dagen, såklart. Sen kan det hända att det följs av en utgång helgen som kommer där. Och så blir det säkert något dunder och brak väl i hallsta med vännerna där =) Så lite positivt är det ju, att ha flyttat från hemstaden -vi får fira dubbelt så mycket ;P

Vad har du för planer, siss? Kommer du kanske till norrköping tisdagmorgon med frukost på sängen? Det är väl din tur va?

Vad vi önskar oss? Kolla här och här!

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0