Visste ni att....

.... Jennie knuffade omkull mig när vi var små så att jag slog i en framtand och den bara dog. Blev helsvart, bara sådör. Det var bara början på mina tandproblem. Efter de har jag dragit ut en massa tänder, borrat, opererats och haft alla möjliga tandställningar under alla år - fram tills nu. Nu har jag i alla fall raka tänder, en fin mun. Tack och lov, man kan ju inte direkt påstå att jag är ett fan av tandläkare - men det var värt allting, såhär i efterhand. Det är ju så man säger, vill man vara fin, får man lida pin.
image63
Tyvärr inte jag inte en bild på jennie med en leende mun på den här datorn, så hon får slänga upp en sån om hon vill - eftersom att även hon fick stå ut med tandställningen. Jag vet inte vem vi ska skylla på, Mum, Dad - någon som känner sig skyldig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0