Det är väl inte så ovanligt?

.. att stortån är kortare än den brevid, vad den nu heter. Eller? Jag har fått höra en massa garv genom åren över mina fötter, just för att stortån som ska vara störst, inte är det på mig. Frågade siss också hur det står till med hennes fötter och det är samma visa för henne där! Okej, vi är tvillingar ioförsig men ändå. Sen ser man ju på tv också (även här - visst, det är tv men ändå) att folk upptäcker att sina respektive har liten stortå och bara garvar för att det är ovanligt. Men hallå, är det så ovanligt? Jag tror nog att det är vanligare än vad man tror! Heja oss med korta stortår! Sen att mina tår i allmänt beter sig konstigt, typ att lilltån är blyg för allmänheten och vill gömma sig under sin granne, har inte med saken att göra.
image79
/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0