Did you know?

.. att jennie var den som fick körkort först av oss två, fast jag började före henne, jo det vill jag minnas att jag gjorde. Klarade teorin före henne också, så jag hade mitt lilla försprång och vi slogs väl lite om vem som skulle få övningsköra med mami när hon väl hade tid att köra med oss. Men så flyttade jag till norrköping och jennie fick eld i röven eller något, plötsligt var teorin avklarad och uppkörningen bokad. Lite, pyttelite, hoppades jag nog på att hon skulle kugga :P men såklart blev jag superglad för hennes skull i alla fall när hon stolt skickade den här bilden till mig. Och ja, avundsjuk var jag också. Så, efter 5 teoriprov (2st godkända, 1år gick plötsligt för fort att jag fick göra om och blabla) och en uppkörning hade jag också mitt körkort i handen. Den 2 januari 2007 för att vara exakt. Eller? haha. =) Jennie tog sitt i november/december 2006, har jag rätt siss? Så jättemycket efter var jag ju inte. Men hon var snäppet bättre, jag erkänner. Nu har jag inte kört bil på typ ett år, har ju ingen bil :( så jag tycker synd om den som åker med mig nästa gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0