Någon måste ju leva upp till vårt rykte.

Ja, det var ett tag sen nu.  När en riktig korkad kommentar ploppade upp från våra munnar, men igår var det dags för min einstein att komma fram igen. Det som gått så bra ett tag nu. hm, jaja. Det hela hände när jag läste och kommenterade jennies inlägg i hennes blogg igår som löd såhär:

"Sen traskade jag och Zeema ner på stan för att leta efter skor till mig. Det gick sådär. Jag hittade några som det stod "Missjeni" på men det var svårare att hitta någon som satt bra."


Jag kommenterar: Hittade du ett par skor som hette missjeni? haha vad coolt! Du skulle ha köpt dom!

Siss svarar: hahaha, men kära syster. det stod inte BOKSTAVLIGEN missjeni på dom. bara att jag jag passade så bra i dom ;) förstår du? ;D

Jag (skamset): neeeeej hahaha.. åhhhhhhhh.....

Ja vad säger man till sitt försvar? Ones a blondie, always a blondie?
/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0