those where the days.

Jag börjar planera in en hallsta tripp, till midsommar. Det var länge sen jag firade midsommar med vännerna i hallsta och handen på hjärtat så har de utan hallstafolket inte varit så lyckade. Det spelar ingen roll om de skulle spöregna eller om man inte blir så många. Bara det är med dom så kan det inte bli bättre. Jag längtar efter en sån midsommar, då jag får vara med de som betyder allra mest och som varit med allra längst. Pricken över i:et vore om twin också ville följa med då. Jag har inte ens frågat ännu men ska försöka övertala henne om hon inte följer med frivilligt. För, även om man en gång tog beslutet att flytta därifrån så vill man bara att allt ska vara som det var ibland. Midsommar är ett exempel.

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0