Det visste ni inte om oss

Kookie utmanade oss att göra den här listan tillsammans så ja, vi gör det.

Regler
Länka den som har utmanat er och sätt in dessa regler på er blogg
Berätta 7 saker om er själva både alldagliga och knäppa. Utmana
7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

Jahopp, vi får ta tre och en halv var, alltså. Jag låter jennie fylla i de tre sista och den meningen jag påbörjar på nummer fyra. Rättvist ska det vara! :P

1. Jag (Jessica) skryter alltid för kompisar att jag är den äldsta av oss. Ser det som ett första pris eller nått. ;D
2. I helgen ses vi igen, jag och twin, på hemmaplan. Västmanland, here we cooome!
3. Jag (jessica) dansar bara till rnb låtar på krogen. Jennie däremot hoppar till låtar såsom shlager eller så fort någon rocklåt kommer.
4. För att få oss att smälta köp choklad i mängder (jennie fortsätt här :P )
5. Vi hatar när folk tar oss på näsan. Ren panik.
6.  Vi kan kolla på varandra och börja asgarva och sitta så i en haltvimme, över ingenting.
7.  Som små bar vi hjälmar för att vi sprang in i möbler hela tiden och mamma hann inte hålla koll på två stycken samtidigt.

Vi utmanar alla som känner att dom kan göra den bättre! ;P

/Jessica & Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0