high five

Det är nedräkning hos tvillingarna johansson. Om 5 dagar ses vi igen och det är i Karlshamn av alla ställen i sverige som vi kommer att träffas. Det är dags att återförena gänget från karlshamn med oss från gnällbältet. Det var så klockrent när dom var här och hälsade på att vi genast bokade in ett datum då vi skulle komma till dom. Och det är nu i helgen det bär av! På fredag styr vi kosan mot Karlshamn i en bil för att festa, skratta, äta massa onyttigheter och göra det som nu möjligt går att göra i just .. karlshamn. Jo just det. Jag ska ju träffa Eriks föräldrar också. GAH. Nervöst. Första intrycket, det hatar jag. Men jooo det kommer säkert gå bra. Alla föräldrar älskar ju mig ^^

Då det inte fanns en enda bild på mig och siss tillsammans från helgen då karlshamns grabbarna hälsade på fick jag norpa en från stockholmshelgen tidigare i somras. Men den pasar bra in här ändå, den säger ju rakt ut: Nu kör vi twin!

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0