En sjuk update

Det är synd om tvilling1 (mig, Jessica, alltså min egen anm). Jag är förkyyyyld. Och halvfebrig. Och jag hatar det. Det är sjukt synd om mig, eftersom att jag är sjuk själv. Jennie är inte sjuk. Varför inte? Hallå siss! Vad hände med det här att vi alltid skulle göra allt tillsammans?

Snart ses vi igen i alla fall, jag och siss. Sist vi sågs var de på hennes inflyttningsfest och nu är det dags för min, nästa helg! Egentligen var det planerat att jag skulle ha den i helgen som var, men då siss hade andra festligheter för sig i storstaden stockholm så flyttade jag helt enkelt på min så det passade henne. Ingen inflyttningsfest utan siss, nej! Och jag kunde ju inte göra kompisarna här besvikna heller som är sååå nyfikna på min tvillingsyster. Dom vill se om vi är lika rent utseendemässigt. Hur känns det twin, att vi kommer göra dom besvikna? :P

Folk vet alldeles för lite om tvåäggstvillingar.

/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0