En tvilling är en tvilling

Haha, det känns lite kul när alla verkligen tror att jag och Jessica ska se precis likadana ut. Som Jessica skrev i inlägget nedan om att hennes kompisar vill se om vi är så lika som en tvilling "ska" vara. Jag kan säga redan nu, det är vi inte. Så ja, det känns väl rätt skönt att veta att vi kommer göra hennes kompisar besvikna, det är inte första gången direkt :P Men min tvilling är ändå alltid min tvilling och vi har vårat språk som ingen annan förstår, vi har våra minnen som ingen annan har och vi älskar varandra som ingen annan gör. Utan min tvilling är jag inte hel. Det är det som hennes vänner kommer att märka och på det sättet är vi lika. Min tvilling och jag!

Så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0