Bird(is the)shit

Jag och syrran har inte pratat under helgen så mycket som vi brukar göra, så nu såhär på söndagen kom uppdateringen om vad hon hade gjort i helgen. Jag blev nöjd :P

YESsica | säger:

bloggen fö fan!

bra.

träffade mejjan sen efter shoppingen med mami. Och hans kompis kom senare. Vi ägnade väl största delen åt att promenera runt i hela jävla sthlm

Sen åkte jag hem

Igår åkte jag och mami runt och sen träffade jag mejjan igen och fick fågelskit på mig

äh läs bloggen

Jennie säger:

hahaha

fågelskit

fan vad kul

YESsica | säger:

:(

Jennie säger:

lite kul?

YESsica | säger:

hade varit roligare om det varit någon annan som fått det. Men ja, jag skrattade

Jennie säger:

haha

YESsica | säger:

Jävla mås

//Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0